älskling, älskling

Ja, herregud vilken gaaalen dag. 90% av skoldagen har gått åt till att skratta.. Det började på pedagogiskt ledarskap och grupperna skulle börja redovisa sina arbeten. Första gruppen hade Gruppstärkande aktiviteter som ämne, och det blev det också. Jag och Emilie skrattade så vi höll på att dö, eller ja, vi började lipa iaf. Lek efter lek, lika roligt vare. Sista leken var en lek som gick ut på att få den andra att le.. Man satt i en grupp och den i mitten skulle sätta sig i någons knä och säga;
- Älskling, älskling, älskar du mig så le.
Och den andra skulle svara utan att le:
- Älskling, jag älskar dig, men jag kan inte le.
& det här var faktiskt inte det lättaste. Om man log fick man va i mitten. Helt sjukt vad vi skrattade.. Speciellt när Mattis körde och kröp upp i allas knän, smekte låren och tog till andra åtgärder. Jävlar va skoj :P
Sen vare dags för vår grupp att redovisa. Inte lika roligt, men dom diskuterade rätt bra ändå faktiskt ^^

Well, efter det så vare en stund med företagsekonomi. Då fick jag va lite flashig med min mobil, haha. Jag förstår inte hur min klass orkar med mig. Och efter det så vare föreläsning i aulan, men det blev mest sms-skickande med Beac som satt lite längre upp, haha. och lite andra roliga aktiviteter, hahaha.

Lunchen, WIHO, pankisar ftw! :D :D, och eftersom vi inte hade nån matte hann jag, gang-bang (bengan), ivan och becka cykla hem till becka och fika. Det var värsta trevligt :D När vi kom tillbaka vare företagsekonomi och det gick fort. Och äntligen ett kapitel jag fattade! mahaaa. På geografin förstördes hela dagens jobb iaf.. jag satt och skrattade eller sov hela lektionen. Rosen och Strand vände sig om minst en gång i minuten och var allmänt dumma i huvudet, som vanligt. Sen cpade Emma loss och då vare helt sjukt. Jag bara satt och skrattade och åkte av stolen. Stackars Affe-plutten. Han satt därframme och såg lite vilsen ut..

OCH! Jag är SÅ sjukt stolt över mig själv. Kanske jag börjar komma över ladysuckerbegäret?! WOIIHO för mig isf! Har inte ätit nån sen i torsdags!!! CRED TO ME! Det är hur många dar som helst typ. WIHOO!

& jag fick nog min första "älska hösten" känsla idag. När jag och Landin cyklade hem (alltså, jag förstår inte att vi inte dödat varandra än. Sen vi föddes har vi varit kompisar. Sen i lekis har vi gått i samma klass och i princip varje dag tagit sällskap till skolan. iofs bråkar vi då och då, inser att det här var en dag vi ska vara borta från varandra, men ändå. det är läskigt, för jag vet vad hon ska säga när jag säger något. En gång testade jag till och med! Jag hade läst i en tidning att det inte var fett som gjorde en fet, utan socker. Redan när jag läste detta visste jag vad jag skulle få för svar av Emma om jag sa det till henne, så jag testade!
- Emma, vet du att det inte är fett som gör en fet? Utan socker?!
Jag väntade spänt på svaret och det kom! I PRECIS DOM ORDEN JAG VISSTE!
- Men om man äter ett helt smörpaket tror jag man blir fet..)
Ja, det var en liten parantes :). Well, tillbaka till "älska hösten" känslan. Vi cyklade hem och det var så sjukt vackert med alla färger och det var soool, trots att det var ganska kallt. ÅH :)

Idag ska jag försöka förstå företagsekonomin!
Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0