- vilka rattmuffar dom är alltså

Ouh, i lördags kväll blev det myskväll hemma :) Sjukt längesen det bara var jag, mamma och pappa hemma.. hmm. Men mys :) Framåt kvällen kom Esa, och sen sov han här. Tack för att du finns.

Söndagen gick åt till fiamedknuff, jobba och leta lite halloweendräkt med Becka, ryktas ju om ferre i helgen ;P. Esa och jag hyrde en film också, Smala Sussie, den va skön :).

När han gått hem läste jag lite innan jag slocknade totalt. Imorse gick jag upp typ tjugo i nio, träffade Landin utanför. Sen efter 1,5 timmes promenad så skulle vi göra en sjukt god frulle trodde vi. Scones liksom, riktigt gott. MEN, det visade sig att vi var sämst! Först tog jag 4 teskedar salt istället för 4 kryddmått, så fick slänga ut allt och börja om igen.

När vi då väl fått upp degen på en plåt så sprack massa klumpar och allt blev bara mjöligt, lite äckligt sådär, men vi orkade inte göra om det liksom. Så in i ugnen som Emma råkat sätta på "Snabb". Så det blev brända och degiga scones. Men dom gick att äta om man tog mkt ost :)

Frös ända sen vi kom tillbaka från prommen. & nu visar det sig att jag har feber :/ Det suger! Jag som skulle till metropolen Anneberg och Ivan idag :( damn it.

Well, ska in i duschen nu och försöka få lite värme!
Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: filly

jag saknar dig

2007-10-29 @ 19:26:51
Postat av: Johanna

Jag saknar dig med, känns liksom konstigt när du är i vaggan..

2007-10-29 @ 19:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0