- snälla läxa stanna där & inte där

EYYY!
Ännu en dag, som sagt, dom flyger iväg! På pedagogiskt ledarskap så lekte vi (ovanligt? njae :P). 9st skulle iaf stå på 8 stolar och förflytta sig själva och stolarna till andra sidan rummet. Vi vann, ofc :), värsta teamworket liksom :D

På företagsekonomin fick vi tillbaka proven.. det gick väl sisådär.. det roliga va att det jag förklarat för Becka hade jag fel på och det hon förklarat för mig hade hon fel på ^^ Haha, vi bytte nog hjärnor en stund där ^^ På matten stör jag mig mest på Chabbe och sitter och målar robot-Chaib istället. Teorin stämmer, Rickard, lätt att den gör!
Hahaha, och att jag kallat Erika trög sen vi började ettan har börjat sätta sina spår..
Emma:
- Men alltså, Chaib, ska det inte va såhär?
Erika vänder sig om till Emma:
- Jo, det ska det. Så tänkte jag med.
Vänder sig tillbaka för att lika snabbt vända sig igen och säga:
- Fast föresten, lita inte på mig. Jag är inte så smart..
Åh, Erika :)

På lunchen anklagades JAG för att vara äcklig när det var Strand som satte igång hela diskussionen EGENTLIGEN. Herregud, jag är då alltid offret ^^. Sen började en hysterisk kittelattack (Viktor Rosenkvist och Victor Strand, one day I'm going to kill you!!). När jag väl lirkat mig ur deras grepp så äre kört ändå liksom.. vad fan gör man?
& Landin är dum i huvudet som vanligt :P Killen måste tro att jag är kär i honom så jävla ofta som ni får mig att titta på honom, hahaha.
- Look behind you..
yeap, sure. Tack Landin!

Företagsekonomi igen och sen geografi. Provet gick väl.. tjaa.. vet inte riktigt. Om någon vet hur rikets koordinatsystem funkar så får ni gärna berätta, för jag gissade bara ^^

Nu har jag faktiskt läst lite svenska :O (oh my, vad jag är ute i god tid, fast jag har iofs bara läst 3 sidor ^^)  Och om 9min börjar Dawsons Creek - icke att förglömma! Imorgon blire ekonominight på Brinell, ska visa niorna vad vi gör. He, ingenting med andra ord :D

Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0