- sen tar jag nog en bulle till kullen

Yees, igår kom det sthlmare. Och vilka sthlmare sen ^^ Haha. Crick, Jimi och Kim fick se hur småstadslivet ter sig.. och nu kan dom nog hålla med om att det suger!
Vi hängde först i skogen, och det var ju mörkt som fan! Men vad fan, man är väl inte mörkrädd heller ;).

Efter det så fjäskade (???!) vi för Kim, så vi åkte till Statoil ;) Det blev kaaaav och mm, det var muy bien! Wie! Och efter att sthlmarna fick orientera sig själva i Nässjö insåg vi att det var ett hopplöst fall så vi drog hem till källaren. Där fick Jimi ett infall av att basta, så yes, he did med my lovley bror, kusin och Therese ;P Crick va hyper som vanligt, haha, och Kim var nog mest trött. Stackars människa som fick stå ut med energikillarna OCH köra bil samtidigt, men ja, det är en konst!

Well, vid halv tre nånting så blev det sängen iaf, den var efterlängtad ;).

Crick var lika hypad som igår, något konstigt alltså. Vart fan får han energin ifrån liksom? Jag såg en sthlmare som var bakis (trodde inte dom blev bakis ^^). Och crick är verkligen helt.. haha ^^
Jimi:
- Alltså, jag måste äta nåt innan vi börjar supa igen!
Crick:
- Neej, om jag äter nåt blir jag bara bakis! Jag super lite, SEN kan vi äta.
Brukar ju va tvärtom, fast ah, vissa är ju speciella ;)

Well, förlåt för att vi inte hittade en fest till herrarna, men om ni kommer på en lördag så är det ett löfte ;)
Riktigt nice att träffa dom iaf, och få en dos av den där humorn ;P

Idag har jag mest läst (läste ut Syskonkärlek). Och spelat piano. :) Ikväll blir det nog en hemmakväll, jag är seg och orkar inte festa nåt. Phuhu.

Puss/Johanna

I have fallen, I have stood up, I've had the patience of a tree
You have trembled, you have stayed still, you have tumbled like a weed
All the mountains, all the deserts, go for miles and miles around
We have driven for years now, baby,
just to get back to a place we had already found

I was mistaken our love was forsaken, worst mistake I ever made
Were you lonely, were you brave, now?
I guess the two are one and the same
Ain't it funny how you're walking through life and it turns on a dime?

Kommentarer
Postat av: ?

"crick är verkligen helt. haha^^" VADÅ?! :S

2007-10-28 @ 16:58:51
Postat av: Johanna

Crick är verkligen helt galen men vi tycker om honom ändå ;)

2007-10-29 @ 19:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0