- pippi långstrump baklänges

Vart fan försvinner allt tid? Åh, jag blir stressad av att dagarna går så himlans fort!

På spanskan hade vi kriss kross, och Becka blev knäckt :D MAHA!, jag har alltid rätt även att hon är grymmare på spanska ^^ Hee.. Kriss kross är som hon är.. JENNY COME BACK!
Vi skrev iaf om Nässjö på spanska och skickade iväg till våra vänner i Franklandet ;) dvs Frankrike. Vi fick också reda på att dom är två killar :D Valentin och Yanis, haha! Och jag visade ännu en gång att jag är riktigt grym på spanska..
Jag:
- Jaha.. han är teknisk!
Becka:
- Johanna, det står att han lyssnar på techno.
Well, vem har bäst stil? va va va?

På information&layout gjorde jag provet, helt ensam, öde, i en handelsklass. Maha, men det var helt ok för kändes nästan som förr när man hörde Niccos röst i klassrummet ;) åh, ibland saknar jag nian fruktansvärt mycket..

På lunchen var alla rätt läskiga igen.. speciellt Rickard. Ingen ovanlighet dock. Sen fick Fillan värsta spelet :D Man märker att det är nåt special på g så generös som hon är :D Hon tvingade mig att låta henne bjuda på en ladysucker, men sen köper hon TVÅ! Så ja.. jag var faktsikt tvungen att äta båda två.. av tacksamhetskäl!
På engelskan förstör Rosen ALLT, som vanligt! Kollade på Stolhet&fördom, en film. Så vare typ romantiskt, dom hade ÄNTLIGEN fått varandra och så visar Rosen bakom;
- Johanna.. du vet att han tar henne bakifrån nu va?
möhö, varför ska du alltid förstöra THE moment liksom?! :(
Vi fick inte se slutet där dom kysser varandra så gott folk; http://www.youtube.com/watch?v=elTyvXI8sw0
på 5.45 kysser dom varandra, ungefär ;P

OCH JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD! Här började jag titta på Dawsons Creek och ser Joeys längtan efter Dawson. Dom blir tillsammans, KYSSEN kommer liksom. OCH VAD FAAN HÄNDER? Jo, Joey inser att hon måste göra sig själv lycklig, men fuck! ÅHHH, jag blir så förbannad!!!!!!!!!! Stackars Dawson. Usch :( Lipade som en liten tönt ;P Och jaaa, jag tycker Pacey är sjukt charmig! Och ja, jag är en 90-tals nörd :(

Well, Esa var här nyss och förhörde mig på svenskan, mehe, det gick väl.. tjaa. Pedagogiskt ledarskap imorgon också, grupp prov, aldrig testat på det ;P Mehe,

& glöm inte, vi är grupp sex ;)
Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0