- livet är en tillfällighet

Woho, jag läste till och med igenom alla sidor svenska, duktig idiot. Dawsons Creek blev ju sett ofc, och det är fan alltid så. När dom väl fått varandra så blir allt fel ändå, åh vad jag hatar Dawsons Creek! (sluta vara sån 90-tals nörd, åkesson!)

Sen kom Esa hit och han fick mig att inse en sak. Herregud, alla mina dagar ser likadana ut! Jag läste igenom mina blogginlägg och insåg att han hade rätt! Sova, plugga, Dawsons Creek och kanske träna. Fy fan vad tragisk jag är. Dags att ta tag i det där nu! Jävla Nässjö. Jag skyller på stan helt enkelt, finns ju inget vettigt att göra här ändå.

Vi tittade iaf på Andra Avenyn (mer Kim ffs!).
Sen film, NEXT hette den. Med Nicolas Cage (och DÅ kan det väl verkligen inte vara dåligt liksom!). Och nej, det var den inte. Den var grym, precis som alla andra filmer med Cage :)

Nu ska jag försöka hitta ekonominyheter från v. 42 innan jag somnar. Imorgon äre FN-dagen som väntar (inga vanliga lektioner, WIIIHO!) och efter det ska vi visa niorna ekonomiprogrammet, HA, vilket skämt ^^ Vår klass - visa en ekonomilektion. Good Luck, Spb0609, vi kanske ska dra igång diskussionen om hönan igen?

Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0