- fan va svensk och stel du är

EYYY!
Sitter i skolan nu, öppet hus ^^. Hahaha, jag och Rosen har suttit och lirat copter typ. Det kommer in lite nior och Bengan säger:
- Ja, om ni går ekonomi blir ni som oss.
Så gick dom igen, hahaha. Väldigt bra!

Vissa killar trodde dom skulle få lära sig copter, bra där. Becka och dom går mest nere i Inas och letar godis, så jävla tjocka är dom, haha. Så drar vi massa interna skämt så Bosse känner sig utanför, haha.
Wie, vad jag älskar min klass ;)

När jag kommer hem blire Heroes ;P  WIE! :)
Ne, nu ska jag fortsätta med copter :D så jag slår Rosen!

Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: ?

"Fan va du är svensk och stel" sa jag faktiskt ;)

2007-10-25 @ 10:31:33
Postat av: Johanna

Gjorde du inte alls det!

2007-10-25 @ 14:19:36
Postat av: ?

neeee-he? inte det? :P

2007-10-25 @ 18:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0