- du är bara psycho ju, vad fan gör du här?!

Ännu en dag.. mihi vad fort allt går hela tiden. Fattar aldrig vart tiden tar vägen..

Efter en ganska jobbig kväll igår kom Albin in ännu en gång och vi snackade. Du är bäst, Albin, och jag kommer aldrig klara mig utan dig!

Idag gick jag till skolan med en mardröm i fickan.. hade drömt om spanskan. Denna förbannade spanska. Vi skulle läsa en liten bok på 55 sidor. Jag hade läst 26 när jag kom till skolan idag och skulle prata om den. På SPANSKA! Tacka gudarna för att Becka faktiskt hade samma bok som jag och faktiskt hade läst den :P Jennys kommentar;
- Jaa, ni verkar ju ha koll på den här boken.
Yepp, ofc! ;) Tack Becka, för att du räddade mig! <3 :D

Information&layout tycker jag är skitkul, eftersom allt är så himla lätt, men att det är kul är jag nog ensam om att tycka i vår klass ;P. Landin försöker dra ut mig på villovägar, illa illa! Men jag räddade sitautionen och insåg att skolka är en dålig sak faktiskt!!

Och sen var de det här med min msn som alla verkar ha väldigt roligt åt ^^ Bara idag har jag hört 2 st;
- Hallå jussi_cool11.
- Eller vad säger du, jussi_cool11?
Det är ju trevligt att ni kommer ihåg den iaf ;). Det är min första och enda mail, vilket man kan se i min inkorg. Det är mail från tiden då man bara använda hotmailen. Från när vi gick i femman liksom.. rätt roande att sätta sig och läsa ibland. Men iaf, jag tänker inte ändra den ^^

Sen vare det här med första intrycket.
"hehe starkaste minnet av dej e fortfarande av dej när vi typ var 8 bast å du sprang runt med en mobiltelefon i plast.. fan vilka tider."
Så skriver Calle, en kompis till Anton typ (jag orkar inte dra upp hela historien med alla familjer) men iaf. Han bor uppe i Sthlm nånstans, och jaa, det är det han minns. Han hängde här ganska mycket när vi va mindre (han är här ibland nu me, men ah, inte lika ofta^^). Tur att jag inte satte stämpeln som minihora där iaf ^^ För det folk gärna vill komma ihåg av mig och gärna berättar för alla nya man träffar är mer;
- Johanna var en liten hora när hon var liten. Eller, det var nog hennes största dröm att bli det iaf. Hon sprang runt i peruk, kjolen uppe vid armhålorna och ett par trosor. Hon hade alltid chokladcigaretten i munnen och var allmänt störd i huvudet.
Jao, härligt att nån kommer ihåg mitt intresse för låtsasmobiler. Har faktiskt kvar samligen :)

Vet inte ens varför jag skriver det här, har väl allmänt tråkigt. Föresten, har ju kollat på Andra Avenyn ganska mycket nu och jag bara undrar liksom.. hur dum får man va om man kallar någon Dildo liksom?
- Har Dildo gjort det här?
- Dildo satte på henne.
WHAT?! Det låter ju bara dumt och är väldigt fult liksom.. ah! Att inte hela världen kunde tänka som mig istället. Vilket vackert ställe det skulle va då :)

I Dawsons Creek fortsatte hånglet idag och självklart sitter jag och skriker:
- WIHO! HÅNGEL!
& pappa ska alltid förstöra glädjen genom att komma och säga;
- Vart har du ont nånstans?
Så säger han jämt när man är glad. Herregud, vart är världen på väg?

Nu ska jag väl sätta mig med företagsekonomin och intala mig själv att jag faktiskt kan något.
Puss!/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0