- alltså, jag trodde han var indier!

Dagarna bara flyger iväg.. som vanligt. Igår blev det plugg och knäckning av Albin. Pappa gick mest runt och skrek:
- SHOOOOOT! I'M BEHIND!
För att Albin sitter och spelar inne hos sig och snackar engelska hela tiin, om jag inte har fel så är det Halo 3 som spelas ^^

På kvällen blev det esa. Andra Avenyn och film.. fast vid tiopausen somnade jag... och sov till tolv då han skjutsade hem mig. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, esa..

Idag gick det relativt fort som vanligt. På engelskan kollade vi på film. Stolthet och fördom. Som vanligt sitter man och väntar på kyssen liksom, och när han väl sväljer sin stolthet och berättar för henne att han är kär i henne så är hon typ förbannad. ÅHHH, vad jag hatar sånt!
Well, sen vare geografi och Affe är faktiskt sweeeet ;). Typ.. några satt i datorsalen, några i bibblan och några i klassrummet. Vi satt och läste på till provet och ungefär en kvart innan vi slutar utbrister Erika;
- Men kan inte vi få gå?
Och Affe sitter leende:
- Jo, det kan ni.
Lite oväntat och han är faktiskt himla gullig :D

Lunchen gick fort även den och SPB0609 är fortfarande familjen. Idag satt större delen av klassen vid skåpen och pratade om allt mellan himmel och jord. Rickard har fått mig att inse att Chaib är en robot... Han hakar ofta upp sig "j-j-j-j-j" och sånt där. Han går konstigt och när det är en fråga förutom matte så säger han; "Jag vet inte jag." Äh,vadfan! Matteprovet gick så mkt bättre än väntat faktiskt :) Vi knäckte Chabbe, killen är förvirrad. Och jag fick värsta synen idag. Att jag gick in till Annika och typ skrek;
- CHAIB ÄR DUM I HUVUDET!!
och hon svarade:
- NEE! Vad är det här för fasoner?
Sen hann jag inte så mkt mer, men jag hoppas att vi fick byta lärare.

Sen kom jag hem, och skulle börja med geografin. Självklart när jag väl sätter mig ner ser jag massa tidningar ligga på bordet (Gustav kör ju ut Aftonbladet och Expressen till affärer). Började bläddra i dom och helt plötsligt hade en timme till försvunnit.. När jag väl öppnade geografiboken somnade jag i typ 40min. LYCKAT, Åkesson! Men lite plugg blev det iaf..

Ikväll blir det kick&box med Becka, ska bli nice som fan :D
det här tyckte jag va lite kul:

DreamHack tar sig in på topplista!
                                       

                                    
DreamHack tar sig in på topplistan Eventbarometern som ett av Sveriges mest omskriva idrottsevenemang. DreamHack gör sällskap med sportgiganter som DN-galan, Finnkampen och Stockholm Marathon. Att vara med på listan är ett roligt erkännande av e-sporten och självklart för DreamHack som fenomen. Nu siktar vi på en pallplats i framtiden!

1. DN-galan (3) 1246
2. Finnkampen (2) 916
3. O-ringen (5) 875
4. Gothia Cup (6) 731
5. Scandinavian Masters (4) 625
6. Swedish Open (7) 570
7. Falsterbo Horse Show (12) 350
8. Stockholm Marathon (10) 312
9. Vätternrundan (-) 291
10. Vår Ruset (-) 241
11. Stochampionatet (15) 204
12. Dreamhack (-) 147
Well.. ska väl återgå till koropleta kartor och satellitbilder.
Puss/Johanna


Kommentarer
Postat av: karro

affe är INTE sweet på något sätt, johanna! :P tack vare honom har naturkunskap fått en ny innebörd...

2007-10-22 @ 21:15:10
URL: http://nordiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0