- visa lite päron nu!

Ihh, dagarna bara går, så det är liksom HEJDÅ ONSDAG snart :O

Idag gick fort, först vare aktiekunskap och jag tror Emilie har blivit lite snurrig. Igår på PL:
Maggan(vår lärare):
- Jaha, ni som hade om den ledaren.. har ni hittat nåt om den behaviuoristiska teorin?
Emilie:
- Ne, det har vi inte.
- Inget alls?
- Nee, det är svårt.
- Jaha, ja, ni får ju be mig om hjälp då.
Efter några minuter tittar hon på mig.
- Johanna..?
- Ja?
- Äh, det var inget.
- Jo, vad?
- Vad svarade jag på nyss?
- Ja. om ni hade hittat nåt om den teorin?
- Men.. har jag ens om den ledaren?
- Jag vet inte?
- Nehe..

och idag på aktiekunskapen;
Emilie:
- Jävlar, man kan få typ 4-5 år för insiderbrott!
Jag:
- Fan vad creepat!
- Nee..
- Nehe?
Några minuter senare;
- Eller, jo, kanske. Eller vad sa du?

Jaaa, hon är confused, den lilla damen! Spanskan va nog mest sjuk idag, Jenny hatade oss - for sure!
- Men Jenny! Den här gången vare inte vi som pratade!
- Ne, men senaste jag tittade åt ert håll höll Malin på att ta kort på Johanna.
- Men hon kan ju slicka sig själv på armbågen
(JAAA, I DID IT! :D)
Book vänder sig om:
- NEHE? VISA DÅ!
Jenny ger upp ^^
Sjukt rolig spanskalektion iaf :)

På lunchen gick jag och Fillan och åt pizza och hon va djup i sitt tankesätt ^^
- Men är det verkligen du? Din stil?
- Jag vet inte..
- Men egentligen.. vem är vem?
Haha, underbart snack iaf! Och ja, Fillzor, lammkött ftw! ;D hahah!

På idrotten retade vi mest Kim.. Dom värmde upp och Kim har på sig en tröja där det står TEAM TALANG på ryggen (antagligen bowling ^^). Mangan, vår lärare säger:
- Ja, man skulle kunna byta ut Team Talang mot kylskåp alltså..
Jaop, även den lektionen gav en del skratt ;P

Svenska (bettan är mossig, oh yes, det är hon!) Stan med landin lite snabbt och ja, det var världens problem som diskades! Frisören, ihh, jag tycker inte om det där stället och sen hem. Ska faktiskt plugga nu ^^ Skönaste smset igår;
"VART FAN VAR JAG IGÅR PÅ LUNCHEN? KLART SOM FAN MAN PISSAR RÖTT AV RÖDBETOR!"
från fillzor ;P

SNART DREAMHACK, SNART DREAMHACK, SNART DREAMHACK, SNART DREAMHACK!
EN VECKA IMORGON :) WIIIIIIIIIE!

& imorgon kommer Joakim, ännu mer wiiiie! :)
Puss fuckeros/Johanna

Kommentarer
Postat av: fillan

är inte jag typ.. bäst!? ;D

2007-11-21 @ 17:21:40
Postat av: Johanna

Fillan: OH YES, du är bäst :)

2007-11-21 @ 17:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0