- varför har jag en stång mellan benen?

Hey!
1 november - woho.
Aja, igår så träffade jag Beac på Elsies, det va nice :) Kände mig inte så sjuk längre, så tog en varm choklad och ett wienerbröd (ha, händer typ aldrig eftersom jag bara tycker om kanterna.)

Efter fikat gjorde vi Lindex lite snabbt (eller väldigt snabbt för jag hetsade), Hemköp och sen drog vi hem till mig. Där lagade jag mat (WOHO!). Ett steg in i vuxenvärlden! Det blev vegetariskt, kött vågar jag mig inte riktigt på än.. Iaf, Beac och Albin tyckte det var gott så jag lyckades nog, WOHO! :D

Sen kom Rylander och Albin blev nog lite sugen på Eyetoy, så Eyetoy blev det! Jag var typ dålig.. fast det var skoj som fan :D Men när klockan blev 16.40 var det slut på det roliga - DAWSON'S CREEK! WOHO <3 <3
Esa kom när det var slut så gick vi hem till honom. Snackade en del, kastade lite kuddar och tittade på "Bowling for Columbine", så galet. USA är ett konstigt land.. helt klart.

Heroes blev det ju också, maha ^^. FAN VAD BRA DET ÄR! Efter det fick jag skjuts hem och jag va sjukt hungrig så det blev toast i soffan. Har börjat med en ny bok också "Ibland bara måste man", den är typ jättebra :)

Well, idag ska jag ut till Ivan :D, han är från Vietnam men vi tycker om honom ändå ;)
Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0