- nu dunstar vi!

back in school! tisdagar kan döö!

Det var PL och jag gjorde verkligen INGENTING! Kollade aktierna, och dom går ju åt helvete så.. får nog ta en sovmorgon på fredag om jag verkligen ska få ett G i PL, för annars får jag komma med inget alls :(

På företagsekonomin blev det dubbel bokföring och damn it, jag somnade nästan.. det här med ekonomi är inte min grej alltså ^^. Fast jag fattade faktiskt vad det handlade om trots att Adam satt bredvid och berättade om GOORAN the man! Då insåg jag också att Fillzor har så rätt!
- Johanna, i den här klassen har man inga egna problem, det är allas problem.
Och ja, det visade dom rätt väl, eftersom dom hade mig på vakt hela dan. Ihh, vad jag älskar er :D

och på matten visar vi ÄNNU en gång vilken härlig klass vi är :D Alla va hungriga, Chabbe Labbe förklarar, någon börjar packa ihop vilket alla andra hör och gör det dom också. Sen gick vi ^^, hahahah. Så sjukt typiskt oss. Mitt i lektionen skriker Malin också:
- IVAN KAN GÖRA NÅGOT SOM ÄR FYSISKT OMÖJLIGT!
alla vänder sig om..
- HAN KAN SLICKA SIG PÅ ARMBÅGEN!
alla ber honom göra det, men Chabbe förstör det roliga.. så jag säger:
- Men chabbe, han kan komma in i Guiness!
han ser helt förskräckt på mig.
- Alltså.. eh, jag menar boken, inte ölen.
Han ser ut som ett frågetecken och säger:
- Johanna, man får inte säga penis i skolan!


lunchen gick fort, landins bord hade en het diskussion om man kissade rött när man åt rödbetor, vilket fortsatte vid skåpen fast på ett helt annat sätt. självklart blir jag utsatt, som vanligt. strand&rosen, en dag ska ni dö!
Sen vare företagsekonomi och då kunde äntligen hela klassen få se Ivan slicka sig på armbågen :D

Jaop, så har dagen sett ut. Pluggat en del idag me, wiiie för mig!
Puss fuckeros/Johanna

du är typ underbarunderbarunderbar! :) wiiie! <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0