- när man får sånt där pirr du vet!

Heey!
Jao, gårdagen va brabrabra :) Åkte ut till Anneberg (tack Rylander för bussresan, haha, jag hatar ju att åka buss :D).

Jepp, ut till Joakim bar det iaf :). Vi tittade på The Notebook (och nejdå, jag har ju inte sett den 50ggr nu (a) men det är ju världens bästa film :D vet inte om joakim tyckte det iofs ^^ men ändå!). Jaop, och efter det kollade vi på TV och Joakim blev överfallen och massa pang pang barn ^^. Sweeet!

Efter mat och en promme med en minihund gick vi till Ivan och Albin iaf. Där blev det utklassning på pes (ja, ivan, jag är egentligen bättre än dig, ville inte skämma ut dig inför dina kompisar bara ;P) När det började närma sig tio gick vi upp till Joakim igen för Sverige-Spanien, men alla blev något okoncentrerade när Spanien gjort 2-0 :P. Haha, aouh, annebergare är sköna människor, for sure!

Mami kom och hämtade mig, och sen blev det en sen natt med O.C. Ha, jag är fast, trots att jag sett det förut. ^^
& idag vaknade jag vid tolv, då blev det lite snack med mina päron och frulle innan jag återvände till sängen för mer O.C :P Nu har jag vart duktig och jobbat och försökt börja med mitt engelskatal :P Ska göra lite svenska sen me. Ih, vad duktig jag är :)

Puss/Johanna
you make my day <3

Kommentarer
Postat av: Joakim strandh

Det var jätte kul igår :). you make my day :)

2007-11-18 @ 16:42:34
Postat av: karro

har du OC box 3? baahh jag efterlyser!

2007-11-18 @ 19:31:05
URL: http://nordiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0