- morsan har bakat hembakat bröd

Oh la, jag får alldeles för lite sömn.. HMM, jag undrar vems fel det är? ;)

Så det resulterade i att jag satt och halvsov på aktiekunskapen.. inte så oväntat.. Vem lägger 1,5h AKTIEKUNSKAP på en onsdagsmorgon? åh, jag blir trött av att bara tänka på det!

På spanskan satt vi mest nere vid skåpen och gjorde ingenting. Vi hade Kriss Kross och den människan har ingen koll ^^. På lunchen gjorde jag och Ivan slut igen, värsta dramatiken. Ha :D & Ivan är så söt när han är arg ^^. Någon frågar:
- Alltså, är ni tillsammans?
Så säger jag:
- Nej nej, alltså.. vi är så tragiska att det bara är på låtsas.
Så går Ivan iväg och jag skickar ett sms;
IVAN! Vart fan ska du?
Hans svar;
Oj, syns jag? Är inte jag på låtsas?
Aow :) Så jag var tvungen att fjäska ända tills idrotten började ^^

& där var det bara kaos ^^ Halva klassen var inte med, vi hade helsal och skulle köra tempoboll. Börjar lite lätt med fotboll. Eftersom jag är sämst på allt som har med fotboll att göra och är sjukt bollrädd sprang jag mest runt och skrek. Malin tycker att jag visade min dominanta sida :D MAHA!
Och okej, där utklassades vi. MEN! Sen blev det basket!
Det gick bättre, men eftersom vi inte hade någon lärare så var det så oseriöst så det finns inte. Alla la sig ner på marken och filmade, Rosen var domare (&det kan ju bara sluta på ett sätt?) Japp, det blåstes av för felsteg hela tiden, haha.
Efter det blev det innebandy och TROTS att Ivan sägs vara grym på det där så vann vårt lag :D WOHO!
& sen ville vissa i klassen köra seriös handboll men det går ju verkligen inte med vår klass, hahaha. Ja, jävlar vilken idrottslektion :D

Jag tycker inte om Bettan, det säger det mesta om svenskan.

Såg fram emot Dawsons hela dan och när det väl är, så somnar jag. Som sagt, sömnbrist - argh! Ha :)
Sen skulle alla syskon laga mat i köket, ja förutom Emilia som övergav oss för snart 3 år sen och flyttade iväg :(
Well, det gick väl.. sådär ^^ Haha, kaos i köket. Gustav var irriterad, Albin var på överglatt humör och jag hängde mest me.. som vanligt ;P När vi väl sitter och äter iaf, så snackar vi om Ana-Lilia som är med barn.
Gustav utbrister:
- ÄR ANA-LILIA MED BARN??!
- Eh.. ja?
- MED EN MAN?!
- Ne.
Han är så jävla trög ibland ^^

Nu är det snart dags för aktiekväll, woho! Eller inte ^^. Ser verkligen inte fram emot att sitta och diskutera aktier med massa gubbar och lyssna på en redovisning om ett företag, jag kommer inte fatta nåt. Åh, varför gick vi med på det här? :P

Puss fuckers!/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0