- möjligheterna är många!

Buhä, har information&layout nu, det är så inte roligt! Gjorde provet innan lovet, Sara gjorde det förra veckan och nu gör resten av klassen det, it sucks. För vi får sitta med B-boken och leka.. och bläähä. Men om nån vill veta hur man skriver sitt namn med Relief vet jag hur man gör ;)

På spanskan sov jag.. först retade jag och Becka Ivan för att han inte pallar när man kittlar honom i nacken. Och det tog slut på min energi :P Så när vi började gå igenom texten tuppade jag av och vaknade 25min senare (med ett avbrott för Ivanhoe!) av massa skratt. Det var visst Limpan som dragit till med en raggningsreplik.
Det var skönt att sova iaf :)

Nu ska jag hålla ut till lunchen.. buhä. Och det är soppa :(. Jag dör. Ge mig god mat nu nu nu!
Puss fuckers / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0