- min rumpa är borta

AKTIEKUNSKAP! :)
det är otroligt givande, eller inte ;P. Igår följde Ivanhoe med mig hem iaf. Vi åt, Gustavs mat, jag är förvånad över att vi överlevde faktiskt :D

Sen kollade vi på halva Dawson's, missade ju halva :( it sucks! Efter Dawsons vare dags för kladdkakebak. Ivan blev impad :D jag är grym helt enkelt ^^ Och kladdisen blev jättegod, WOHO! Sen kom Jocke och åt, den jäveln.
Film blev det sen i form av Forrest Gump, sån bra film! :) Åhh. Fast sorglig.. :(

Efter det och lite tittande i skolkatalogen följde jag dom en bit innan jag sprang typ hem, haha, det var jätteläskigt! Hemma blev det letande efter ekonominyheter från vecka 42, haha, satt och lyssnade igenom Ekot från då :P mindre kul.
Men det gick bra idag på redovisningen ändå ^^

Jag och Fillzor hade seriöst snack på lunchen, vilket var jäkligt nice! Känns som att vi inte snackat på år och dag, så riktigt skönt att snacka av sig :) Du är typ så jävla bra Fillan!

När den här lektionen är slut så ska jag gå hem ^^. GÅ! Så blir det när man fjäskar för mami på morgonen så hon skjutsar :) Ska fortsätta med min företagsanalys nu, buhä. HJÄLP!

Ikväll blir det iaf mys :) Åh, saknat Beac så det står härliga till! Har inte sett till Karro, så antar att du är sjuk babe?
Puss/Johanna

you make me smile

Kommentarer
Postat av: karro

jag är ganska frisk, men dessvärre har vi släktkalas ikväll för min bror som fyllt 20 :( va gullig du är som kommer ihåg mig, haha! vi får mysa sönder nån annan kväll baby!

lösen+ anv. namn till min blogg : tigerlou

2007-11-09 @ 15:56:37
URL: http://nordiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0