- kiss på dig

Ha, sån underbar kick&box träning idag :D

Det börjar med att Becka märker att hennes flaska är kladdig så hon säger helt förfärat:
- Oh nej! Det var ju den här flaskan Robin kissade i innan!
(hon märker inte att nån har ställt sig bakom henne i vattenkön ^^)
Jag börjar ta vatten i min flaska och Becka tar sitt finger först på flaskan och sen på mig samtidigt som hon säger;
- Kiss på dig! Kiss på dig!
Sådär håller hon på en stund och jag bara skrattar. Tjejen bakom ser lite vilsen och förskräckt ut ^^

Sen gick vi och värmde upp. Jag börjar gå på nåt konstigt sätt och Becka säger:
- Åh, vad fint du går.
Och jag börjar säga:
- Jag tycker DU är fin, jättefin!
Just då går någon förbi och tittar konstigt på oss igen..
 
& ja, det började en sjukt hård träning men otroligt rolig :)
Becka, du är brabrabra!

Föresten, Gustavs största nöje idag var att stå i fönstret och kolla på två killar som kastade sten på isen. Han försökte mässa fram att dom skulle trilla i och när en av dom drog i med foten höll han på att skratta ihjäl. Jao, den nivån ligger humorn på.

Nu ska väl jag börja med matten.. :/
Puss&godnatt/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0