- kan nån dra ett skämt? fort!

stuuudiedag, hur underbart äre inte? :)

Åkte buss idag iaf, och det var otroligt lika hemskt som alltid. Men det var värt det iaf :). Åkte till Anneberg och Joakim, wiie! Vi tittade på film, he, den va bra ^^. Haha. Tog en liten promme ner till Abgs livs, en mycket härlig liten affär... he :). Åt tacos med la familia och ja, det var roligt :P, sköna människor det där. Och även idag gick vi med minihunden, Joakim visade hur jäkla svag han är och hur mycket han älskar att leka med barn ;)
Dagen har iallafall varit sjukt bra <3 tacktacktack! you're great <3

Sen blev det kick&box med Becka och jäklar vad bra det gick idag. Finns inget bättre än att slå sönder sin ilska på ett par mitsar och höra Becka skrika ^^. haha, jävlar vad bra du är <3. Sen mitt i allt när Becka står och sparkar hoppar hon till och flaxar med armarna.
- Becka, vad fan gör du?
- Åh, jag tänkte bara på Super Mario!
Ha, en bra träning och ilskan är nästan borta.. hi :)

Papi är lite hypad över att jag ska prata om skatter på engelskan så nu precis innan jag skulle gå in hit ställer han sig och börjar dansa..
- Johanna, vet du vilken ny hitlåt som ligger etta på toplistan?
- Eh... ne?
- SKAAAAATTEEEER ÄÄÄR BRAAAA, DEEEN GEEEER OOOOSS AAAAAAALLT!
Ja jävlar, jag har då aldrig anklagat honom för att va normal!

och bästa smset idag var nog:
jag vet att du hade fel
låter som ett enkelt och ganska tråkigt sms, men jäklar vad det fick mig att förstå saker. You're great, Fillan, och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig <3

Känns som att jag måste tacka massa folk idag, för att dom är så himla bra! Jag vet bestämt att ni vet vilka ni är, så tacktacktack :)

& idag när jag gick hem från bussen blev jag överfallen av världens bästa Beac. Sjuka va att jag precis gick och tänkte på hur mkt jag saknade henne, och då hoppar på hon på mig :D IHHH, bäst bäst bäst <3

Godnatt fuckers/Johanna

Kommentarer
Postat av: JoakimStrandh

Tackdetsamma :). du gör mgi så sjukt glad :)

2007-11-19 @ 22:46:26
Postat av: fillan

du är bäst,

2007-11-20 @ 07:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0