- jag vet inte om hon är en kille eller tjej

AKTIEKUNSKAP! Igen :)
och om 3,5 veckor ska en företagsanalys på 10-15 sidor som jag inte ens börjat på.. fyy.

Yepp, gårdagen var nice nice! I skolan var det bara stört, som vanligt.. På engelskan vare ändå mest sjukt. Snackade om Jane Austen och kryssar för ord som vi ska ha i läxa.
- Oskar, du smäääder mig!
& så säger Oskar till mig;
- Heej väääännen.
och jag säger tillbaka. Emma försöker fjäska sig in:
- Oskar vännen!
Hans svar;
- Bajsvän.
Ja, som ni märker va inte humorn på topp men jävlar vad vi skrattade ^^ Liliann säger:
- You're gonna need it.
Emma sjuger opera:
- You goooooonna neeeeed it!

Ja, skoj vare iaf. Sen tillbringades dagen med Jocke och film iaf. Det var också niiice! :)

Dagen avslutades med O.C ;P
wiie!

Idag hare också varit ganska sjukt. Jag och Sara hittade värsta spöksidan på PL, jäääklar vad läskigt det va :O. Och vi fick lappar som vi skulle avsluta. Någon fick;
- Ett sätt att motverka rasism är...
Sara skulle viska men säger ganska högt så halva klassen hör;
- Döda alla!
Det var hemskt men ruskigt roligt :P

Dagen har flytit på riktigt bra annars, wiie! :) Ska träffa Esa sen och äta fredagsmat ^^ Haha. Well, kanske ska börja med företagsanalysen om Anders ska sluta tracka mig på msn med massa dirty snack ;)

Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: KimJ - Vardag & Design hjälp

Ha en skön fredags kväll! Kram KimJ

2007-11-16 @ 14:27:49
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: karro

vem är denna mystiska Jocke johanna ??

2007-11-16 @ 14:57:28
URL: http://nordiin.blogg.se
Postat av: Johanna

Karro: Ha, den mystiska Jocke är Joakim från Anneberg ;P

2007-11-17 @ 11:23:45
Postat av: Johanna

KimJ: Tack detsamma :)

2007-11-17 @ 11:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0