- jag skulle skjuta skallen av dig om jag hade råd

Heeey!
Jao, aktiekunskapen gick bra fan ^^ Men började aldrig på företagsanalysen, ne jag följde grupptrycket och fick panik för tradingdagböckerna. Alla har en tradingdagbok på typ 1-2 sidor, vi fick se en som var på typ 10. Haha, hur fan lyckas man?

"I helgen kunde jag inte öppna min aktieportfölj. Jag blev ledsen och besviken eftersom det funkat så bra innan.."

Ska man skriva sånt så äre ju lugna pucks! :D

Sen tog jag lite sälle med Kim, vi snackade lite Mariestad. Hmm :) Han är en trevlig prick den där Kim måste jag ju säga :)
När jag kom hem blev det scones och lite hets med min kära fader, som alltid ^^. Han är en väldigt mystiskt man, men jag tycker om honom ändå :D Sen kom Esa och hämtade mig.

Vi snackade, kollade på Idol och jag fick se lite USA-bilder. Förlåt för att jag somnade, jag är en otroligt osocial människa när jag är trött. Förlåt. Det var jätteroligt att träffas iaf :)

Fick en ny O'boymugg av Esa också. En typ STOR och det står I <3 NY på den, hee :). Den invigdes nu på morgonen iaf, och det var lätt första gången jag inte drack upp min O'boy. Tragiskt, Johanna!

Sen idag blir det en liten tripp ut till Anneberg och Joakim :). Det blir antagligen väldigt nice ^^

Puss fuckers!/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0