- jag säger bara ett ord: hela natten

Fan att man alltid har sån ångest när man börjar skolan igen efter ett lov. Men idag gick det galet bra faktiskt, vet inte varför. På engelskan förberedde vi oss för att ha ett övertygande tal inför klassen. Det var rätt skoj..
Adam (om varför man ska raka av sig håret):
- If everybody is skinheads, there wouldn't be any skinheads beacuse then everybody would be it.
Hahah ^^

På geografin fick vi reda på proven och lite om vad vi ska jobba om några veckor framåt. Haha, Affe är så seg och jag och Landin är så oseriösa! Vi gick till datasalen för att hitta information om jordbävningar och sånt. Det vi gjorde var att kolla in lite roliga bloggar, läsa aftonbladet och gå ner och äta. För fan, skärpning!

På matten är jag bara sur sur sur för jag tycker verkligen inte om Chabbe, usch och fy och jag kommer dö om vi får honom i internationell ekonomi, böhö :(. Fast Ivan, my dear Ivan gjorde allt bättre genom att skriva små meddelanden hela tiden. Du är grymt bra, my yellow friend! Ibland vet jag inte vad jag skulle göra utan din energi :)

Efter skolan hängde jag lite med Jocke och Ivan innan vi träffade lite fler bönder och det blev pizza. Jocke har fått för sig nåt konstigt om att Ivan tycker om honom mer än mig. Ren idioti om du frågar mig ^^, men ja, bönderna är härliga :D

Sen blev det Esa en stund, tack för att du finns <3
& kick&box med Becka :D Jäklar vad jag tycker om det! Nu ska jag börja springa igen, för det går fortare än vad man tror. Helt plötsligt är maj där och man ska klara av 2,1mil med benen och 30mil på cykel. Gäller att va förberedd :)

Mina vänner, ni är det bästa som finns <3
Puss/Johanna

Tid har förlöpt
Dagar har gått
Månen har vandrat sin väg genom vitt och svart och grått

Jag har saknat ditt skratt
Jag har saknat ditt hår
Jag har saknat att ringa ibland och berätta om hur det går

Det har tidvis gått bra
Tidvis har skakandet lagt sig
Ibland har jag vaknat på morgonen och gjort det jag ska

Men jag har saknat din hand
Har saknat din röst
Ensamma dar har jag saknat ditt huvud
Mot mitt bröst

Somliga dar
Tar jag in vad jag hör
Det går kvällar ibland när jag inte ens undrar vad du gör

Det är ibland som förut
Ibland har jag känt att jag duger
Jag har hämtat och samlat ihop nog med kraft att gå ut

Jag ser dig fortsätta nu
Med varsamma kliv
Jag ser hur dina drömmar sakta lossnar från mitt liv

Jag har saknat en vän
Jag har varit på krogar och barer
Det har hänt att jag ljugit och sagt att jag måste gå hem

Kommentarer
Postat av: karro

du har så rätt, man blir fan mörkrädd!

2007-11-06 @ 19:55:34
URL: http://nordiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0