- jag känner mig lite risig idag

Förstår inte vart tiden tar vägen.. allt går så nedrans fort. Snart står vi där med mössor i handen och lipar järnet för att skoltiden är över. tragiskt!

Pedagogiskt ledarskap blir bara roligare och roligare.. idag somnade jag. Vi gick igenom grupprovet. Hon frågade alla vad dom svarat utan vår grupp, så tänkte att det var rätt lugnt och det gjorde nog resten av min grupp också för när hon väl ställde en fråga till oss så tittade alla fyra på provpappret och såg något undrande ut. Sen utbrister Emma;
- Eh, va?
- Ja, svar på fråga åtta?
- Eh.. jaha..
Så tittar hon en stund till på pappret innan hon svarar. Fan vad sega vi var :P

Sen vare klassråd och det var som en stor tjock dimma. Satt mest och undrande hur Chaib och Bettan skulle bli som ett kärlekspar.. men sen när Bettan var otrevlig mot Chabbe så slog jag bort drömmarna. Helt plötsligt börjar folk gå.. det är så vår klass är. Någon säger;
- Äh, nu slutar vi.
Alla börjar gå och Bettan sitter kvar som ett litet frågetecken..

Lunchen gick ganska fort, vi had sjuttiotalsdisco och Fillan är lite av en människoätare.. men fan vad jag älskar min klass, förstår inte hur vi kan ha lika roligt varje dag.. Sen hände det en incident med Ivan. Han säger:
- Jag känner mig lite risig idag..
Detta var otroligt kul tyckte vi andra eftersom Ivan är från Asien där man äter VÄLDIGT mkt ris ^^ Ivan blir ledsen och springer iväg. Med desperata sms-hot försöker vi få tillbaka honom, men till sist lyckas Fillan, dagen är räddad :D

Företagsekonomin gick ganska fort har jag för mig och sen vare geggo med AffeBaffe, damn it, he's cute ;) Ha! Jag och Landin gick hem, åt pankisar och tittade på Dawsons Creek. MUMS! <3
Sen så övningskörde jag till Esa, sa hejdå. Killen åker till USA, och jag har ingen aning om vad jag ska säga eller skriva om den resan.. Ha så roligt och bli inte ihjälskjuten bara!

Sen övningskörde jag lite innan jag hamnade här och papi drog med mig ut på att springa. JAG FATTAR INTE! Hur kan han få mig att verkligen köra slut på mig själv? Det klarar inte Håkan och allra minst jag själv. Fan vad jag älskar att springa med pappa. Det ska bli så sjukt kul att åka Vätternrundan med honom :)

Well, nu har jag läst ut böcker hit och dit, ska sova snart gissar jag på. Ligger i sängen och tänker på om jag ska ha öppet inatt eller inte ^^
PUSS!/JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0