- jag kan hänga här som en liten koalabjörn!

Hej hopp!
Yes, igår åkte jag buss ut till Anneberg. Jag åker typ aldrig buss så det var nästan lite läskigt faktiskt.. man vet inte riktigt vart man ska sitta och när man väl satt sig vet man inte hur högt man kan ha på mp3'n för att inte hela bussen ska höra det.. hmm.. får nog tänka vidare på den.

Aja, när jag väl kommit till Ivans lilla stuga så vare skoj :) Det blev massa tv-spel (jag måste säga att jag visade imorse vilken naturbegåvning jag är med svenska landslaget i fotboll!). Den lilla stugan började fyllas (och ja, jag tror det var för att alla bönder fått veta att Ivans lillebror Mårtens flickvän från Sthlm var här, så alla ville se!, ha, dom är söta, dom där bönderna.) Till sist blev det bara en massa film.

Först Halloween, och ja, det blev lite av en komedi med dom här bönderna ^^ Speciellt när Rylander och Viktor var så himla söta, nerbäddade i två jackor var dom skiträdda :)
Sen blev det Chuck&Larry, och den va faktiskt bra :) Lite konstig humor ibland men ahh ^^
Efter den här började folk droppa iväg liksom, men vi drog på Knocked Up, och miha, den va lite creepad.. nu fundar jag på om jag verkligen ska skaffa barn..
Sen satte vi på nån annan film som jag somnade till, och Ivan satte på Simpsons - The Movie efter den, fast det trodde jag att jag bara drömde..

Jeaop, det blev till att sova i soffan för att äta chips till frulle och spöa Ivan i fotbollsspelet (äh, man får väl drömma) innan jag tog bussen tillbaka till Nässjö igen (lika läskigt som förra gången att åka buss..).

När jag kom hem kom Becka hit för att testa outfiten till imorgon - HAHA, det var lite smått roande tycker jag allt. Efter att jag ätit och vi handlat glass hos glassbilen åkte vi hem till Becka så hon fick äta sin mat ^^ he. Vi köpte godis och gjorde en ltien utflykt innan vi hamnade i Beckas soffa igen där vi låg kvar resten av kvällen.
Du är sjukt bra, Becka! Är riktigt glad att jag fått lära känna dig så bra som jag gjort <3

Ligger i sängen, så ska väl slå igen locket på lappen och sova.
Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: koalabjörnen

som en stor koalabjörn nu för tiden ;) älskar dig!

2007-11-03 @ 19:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0