- jag är knäppis

Helgen har varit till belåtenhet, for sure! I lördags lunchade jag ju med Linn, och när jag kom hem satt Ivan vid matbordet och snackade med mami. Så umgicks med honom några timmar. Jag dansade, Ivan var inte så talangfull. Men det ryktas om att hans mamma ska lära honom ;)

Jao, sen blev det till Jkpg och Kinnarps Arena för att se Queens med mami och min kära moster :). Det var riktigt nice faktiskt, sån sjuk röst! :D Och Kaj Zetterberg är så jävla skön ^^
Haha :)

Well, efter en hård natt (ja, blev inte så mkt sömn) gick vi upp för att fira papi på fars dag :). Albin hade sitt bästa morgonhumör och pappa var på topp. Gustav gick inte ens upp, så är det när man är bakis ;P Ha, det var en trevlig morgon och jag somnade om till halv tolv i mammas säng ;P

Jobbade och det var lika jäkla jobbigt som vanligt. Sen tog jag bussen vid tre ut till Anneberg (och ja, det är fortfarande lika jobbigt. man vet inte var man ska sitta, hur högt man kan ha på mp3n och vad man ska säga när man går på). Åh, jag har såna problem.

Det blev en riktigt nice söndag iaf med Ivan och Jocke :) Riktigt roligt ^^ Och stjärnorna va sjukt fina :)

idag vare skola och det sög. somnade på engelskan och skrev av Saras anteckningar. Så säger hon;
- Ja, så kan ni jämföra era anteckningar med er granne.
Ha :) Det var lite roande ^^
På geografin gjorde jag faktiskt lite :O Emma va sjuk den jäveln så jag, Ivan och Malle gick ner till Inas och hängde tills Fillan kom och va hungrig ;P

Matten.. usch ja, blä. Ivan skolkade! :O, den jäveln! Och Chaib.. denna Chaib. Fast han blev inte arg idag när jag kallade honom Chabbe Labbe, ett framsteg!

Nu äre that 70s med bror min :)
& GRATTIS ANDERS, TILL KÖRKORTET! :D WIIIIE!

& antar att jag ska säga grattis till min bror som vann nån tävling i Malmö för ett tag sen. Albin är sverigeelit i Halo 3, har ingen aning om vad det innebär.. men GRATTIS ALBIN! :)

Puss fuckers! / Johanna

http://www.sheepa.org/cd/index.php

Kommentarer
Postat av: thihihiihihihihihhihihihihih *fNiZzAj*

GRATTIS ALBIN!!!

2007-11-12 @ 17:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0