- jag är en outsider

redan helg? OUH! :D

Igår gick dan fortfortfort! På spanskan lekte jag ekonom för niorna, haa! Man känner sig rätt skillad på det mesta när man säger att man går ekonomi, jag vet inte varför ^^ Tänkte varna dom för aktiekunskap, men Bosse Bo kunde blitt arg!

Sen på information&layout snackade jag och Catharina om att jag skulle läsa B-kursen parallellt med A-kursen, för att få ytterligare 50poäng, låter lockande faktiskt eftersom hon trodde jag skulle klara det :) Får snacka med la syo nästa vecka!

Engelskan gick fort, höll mitt tal och blev inte röd i ansiktet :O tror klassen blev lika förvånad som mig ;P haha!

Efter engelskan vare hem och sen till mormor. Där samlades mina kära kusiner, Amanda, Anton, Antons flickvän Elin, Gustav och Albin. Snacka om att snacka om minnen ;) HAHA! Jävlar vad roligt vi haft i våra dar, wiiie! Sen kom Joakim och fick smaka på stompa (haa, det är ubergott!) innan vi gick in till mig och kollade på film :).
du är mys! :)

Efter att han gått somnade jag rätt fort faktiskt, efter sista O.C avsnittet (jag lipade lika mkt som förra gången, och gången innan det ;P).

På PL störde jag mig mest, IHH! Palla! På svenskan kollade vi på TV om VÄRSTA SPRÅKET, haaa! Lunchen gick åt till ytterligare världsproblemssnack och på företagsekonomin satt jag och Ivan och snackade hela lektionen ute vid ett bord. FAN VAD BRA DU ÄR, Ivan! typ jättebrabäst! :) Vet inte vad jag skulle göra utan dig!
På aktiekunskapen försökte jag utöka min loggbok, gick väl mindre bra ^^

Idag ska jag leka med Ida och Beac :) WIIIIE! Har saknat massor <3 <3 speciellt Ida som jag inte träffar varje dag längre :(

Puss/Johanna

när det går upp för dig,
att du inte vet vad som är viktigt längre.
att skratt inte är lika mycket värda längre,
eller att ögonblicken blir färre.
när tiden står stilla,
och den enda som kan få den att rulla igen är du.
(men du vet bara inte hur.)

Kommentarer
Postat av: JoakimStrandh

Du är massa mys

2007-11-23 @ 16:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0