- jag är dina inälvor

Hey fuckers!
Igår efter skolan gick jag hem i det där läskiga vädret, men det gick ganska fort med mp3n <3 :) mihi!

När jag kom hem så åt jag innan jag och mami drog oss ner på stan. Ha, hon var helt galen inne på Hemköp.
- Vi tar det med,
- och det är alltid bra att ha.
Hon köpte två Ahlgrens Bilar också, för att hon tyckte att jag skulle ha ett mobilsmycke, haha ^^ Har aldrig riktigt tyckt om såna där grejer, men när det är en ahlgrens bil bara måste man ju!

När jag kom hem igen så var snöstormen på full g, men papi var övertygande. Vi stack ut för att springa mitt i allt. Det blev 7km och en massa jäkla snö helt enkelt :P När vi stretchade hade vi snöbollskrig, vilket var jäkligt kallt :D

Efter en otroligt lång och varm dusch kom Beac hit, och det blev massa mys :) Hade tänt alla ljus i rummet så varmt blev det också :P Vi sov oss igenom utröstningen, haha, så var tvungna att kolla på datorn vem som åkte ut. CHRISTOFFER :( hur gick det till?!?! jäklar också!  Nu ska vi bojkotta Idol helt enkelt ^^

Efter massa snack och sådär gick Beac och jag somnade :) Vaknade av att mobilen ringde men det fattade jag inte, så svarade aldrig. Somnade om, och vaknade igen av att mobilen ringde, men fattade det inte då heller så somnade om igen :P Nu fick jag reda på att det var Linn som ville luncha idag ;P Så halv ett blir det ner på stan för lunch med Linn! :) Massa längesen ju :P

Hmm, ska nog gå upp nu. Ligger fortfarande i sängen och gör ingenting. Beac, du är så bra så det finns inte :) <3

Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0