- hon får kinesöron när hon skrattar

HEEY! :)
Idag hare varit en förvånandsvärt bra tisdag! Tisdagar är döden då dom ser ut såhär;
8.15-9.45 Pedagogiskt ledarskap
9.50-11.15 Företagsekonomi
11.35-12.30 Matte
12.30-13.10 Lunch
13.10-14.05 Företagsekonomi igen!
14.15-15.15 Geografi

Gud kom och hjälp mig! Ha, på PL så diskuterade vi mest hur vi skulle jobba med de olika ledartyperna och hela gruppen fick nog se det negativa med demokrati ;P Tog ungefär halva lektionen att diskutera hur vi skulle jobba.. Haha ^^

Båda företagsekonomilektionerna gick fort. Eller inte första. En timmes genomgång gör att Johanna typ somnar.. :/ Annars satt vi i bibblitibabblito och snackade världsproblem.. :)

& på matten visades det ännu en gång hur konstig vår klass är.. ;P. Alla klagar på att dom är hungriga och Chabbe säger:
- Okej, jag gör ett tal till, sen får ni gå.
Han hann inte skriva klart det förrän någon säger:
- Okej!
Alla reser sig och går :P Haha ^^

På lunchen hade vi dans i Inas, åhhh vad jag älskar min klass :D Alla satt och gungade, det var riktigt nice ^^ ;) På geografin gick jag och Landin hem, vilket faktiskt resulterade i lite arbete gjort, duktigt duktigt! & jag är riktigt glad att jag har dig, Emma, för annars hade jag nog inte förstått att allt är inte som det var..

Well, annars leker det ganska bra just nu :) Visst finns det saker som skulle kunna vara så mycket bättre än vad det är. Jag hade kunnat göra saker så mycket bättre men nu är det som det är. Det mesta trivs jag som bara den me dock! :)

& snart bär det av igen, DHW07 here we come! Om 15 dagar, 12 timmar och 34 minuter öppnas portarna till en annan värld som man får leva i några dygn. Det ska bli great, Linn ska inte me.. och oj, det kommer kännas tomt. Väldigt tomt. Men jag och CajsaBajsa lär klara det galant! and yes, we will flippa, all night long ;)
WIHO! LÄNGTA, LÄNGTA, LÄNGTA :D

nu ska jag glo O.C ;)
Puss/Johanna

& you make me smile :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0