- hela livet är en tävling

Heeej! :)

Igår blev det mest plugg faktiskt, eller jag försökte iallafall. Jävla aktiekunskap alltså.. den suger!

Men provet idag gick förvånandsvärt bra :O, med tanke på att jag inte ens läst igenom allt vi hade. Maha! Sen efter det blev det fika med Becka på TC, massa mys! Du är så bra, beckius :)
Självklart blev det lite häng med klassen innan det var dags för spanska.

Dagens stora händelse på spanskan var nog diskussionen om Sveriges fulaste och finaste ord. Book försökte övertala Rickard om att "himmelblå" var det finaste ordet.. HMM. IVAN, DU FÅR ALDRIG ÖVERGE MIG PÅ SPANSKAN IGEN! DU MÄRKER JU HUR DET GÅR!

Lunch (äckellunch, min klass är äcklig! :( buuuh!)
& step up med Gangbang, det var grymt! Vår klass har nog världens bästa koncentration ;)

Jag och Emma tog en tur nere på stan, och kom hem med ett antal målardukar, hahahaha, jävlar vad grymma vi är!

Sen kom lillen hit.. det vill säga Joakim :) Du är underbar! :D Kollade på film (ovanligt ;P), bonde söker fru och heroes, maha :D
Du är verkligen helt underbar <3 <3

IMORGON ÄR DET DREAMHACK OCH DET INNEBÄR;
- DAAATORN!
- flipp!
- mähä
- monkan
- koffein (piller och jolt, go for it!)
- massa statoil
- massa rosenlund
- nada sömn!
- massa filmer
- that 70s show, oh yes!
- wasa knäckebröd
& massa massa mer.. :)

Nu ska jag sova snart, ledig imorgon och på fredag - HURRA FÖR MIG! :)
Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: JoakimStrandh

Du är så sjukt underbar

2007-11-28 @ 22:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0