- du kommer ju märka att jag rullar iaf

Hallå fuckers! :D
Sitter i skolan nu, har information & layout, WOHO! ;P Eller inte. Känns sjukt onödigt :( Hade sovmorgon iaf :D :D :D typ första ^^

Igår vare trevligt på aktiekvällen ^^ En snubbe snackade om sitt företag och mitt i ringer det i en liten gubbes mobil. Han svarar och råkar sätta på högtalarna, rätt roande faktiskt. Sen satt jag mest och målade och jäklar vad vuxen man kände sig ^^ När man kom dit hade man sånadära häften att anteckna i och det var värsta fint :D Hahaha, grymt! och sen blev det äntligen fika, som hela gruppen kommit för ;) Lite mindre smör på mackorna och dom hade varit i världsklass!

Fast Sofia trodde det var fejk ^^
- Alltså, dom är jättegrova men smakar som ljust bröd.. det kanske är typ kakao i eller nåt så vi ska tro att det är nyttigt?
haha :)

jao, det var trevligt och idag ska jag och Ivan baka kladdis :D WOHO! :) Ivan är trött idag. Ha, Emma läste matmenyn nyss och läste morgondagens mat:
- Hmm, Thai Co Lai med ris. Ehh... Ivan, vad betyder det?
Haha! Åh :) Jag tycker om dig ändå Ivan :D

Ne, nu ska jag fortsätta, jag har fått uppgifter från B-boken bara för att jag är så jäkla bra!
Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0