- DREAMHACK WINTER 07

Yes, så var nästan fredagen över..
Joakim har varit här och det har varit massa mys! <3
Du är underbar! <3 <3

Annars hare varit lite flipp sådär ;P
& jag har en brabra nyhet!
En kille fixade grannens dator så han kan faktiskt sitta där nu :D
åh, jag är så glad för hans skull!

Sen kom Oscar och Crick för att firra min dator,
man blir lite orolig när dom går igång, men vafan,
det gick bra!
Den går faktiskt snabbare att starta nu ;)

Linn har kommit också
- VAR HÄLSAD LINN! :)

Men fan, det blir ett DH utan Per och det suger typ..?
Han kommer ju fan alltid vara DH liksom! He's the man! :)

Nu väntar en natt och har inte sovit något.
Just nu har jag varit uppe i 36,5 timmar.
Men rekordet är nästan det dubbla, så det ska vi väl klara? ;)
Koffeinpiller och jolt kan fixa det mesta!

Mamma och mormor kom med mat innan också <3
Cajsas kamera är stulen - illa lixx!

Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: JoakimStrandh

det har varit hur mysigt som helst :)

2007-11-30 @ 23:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0