- DREAMHACK WINTER 07

Ouh, tiden går så fort ^^

Bastade och försökte skapa julstämning med julsångsmedley ;)
det blev tipp tapp, tänd ett ljus och jag såg mamma kyssa tomten.
haha, vi är sämst på att sjunga - for sure!

Annars har vi mest hängt.
Mer Prison Break <3

& jag älskar dreamhack! :)
jag älskar att slippa tänka på vad man äter,
eller vad man säger.
(för alla är ju lika dumma i huvudet?!)
jag älskar när dom skriker hallå,
men hatar när dom skriker hejdå
jag älskar att hänga med cajsa (&linn!)
och flippa järnet.
jag älskar att monkan är död fan,
och jag älskar jolt!

wiiie <3 <3
börjar få ont i handlederna dock.. BUUUH!

Joakim är här också <3 <3, wiiiie! :)
ryktas om att cajsabajsa är gryem på kycklingsstuds!

tycker fortfarande synd om killen bredvid.. åker till DH så slocknar datorn och ingen kan firra det.
stackars liten!
Haha, jävlar vad folk knaprar piller nu ;)

Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: Charming man

orka svettas och lana.

2007-11-30 @ 12:12:18
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Johanna

Klaaaart! :) Nu tycker jag inte vi ska låta så negativa :)

2007-11-30 @ 12:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0