- DREAMHACK WINTER 07

Yes, yes! Nu la internet av några sekunder, det var rätt coolt ^^
Well, sen senast;

Tog en sväng ut med Crick, Jenny och Sebastian. Sebastian har suttit och kommenterat allt jag gjort ^^
Monkan är död ffs!!!! :(

Följde Sebastian hem och träffade Chrille. Va typ evigheter sen :O
Har firrat tatuering också :O, hade inget vatten så fick ta jolt istället.. jag är massa kladdig nu typ.

annars äre mest DH-humor!!
En kille gick nys förbi med en sån där rullande skylt på tröjan
"DU SUGER" HA :)

Tycker så synd om killen bredvid mig. Han är typ skillad som fan på dota, och nu har hans dator cpat sönder (JÄVLA VISTA!!!) så han kommer inte få va med i turneringen som han sett fram emot i flera månder! STACKARS LITEN!!!!! :(

nu mår jag illa och är faktiskt trött.. buh för mig!
måste tagga till lite!
vi har kört på med koffeinpiller ffs! det är nihice!

DREAMHACK <3 <3 <3 <3

Imorgon kommer Joakim :D :D :D
& Mangan! (Magnfält ^^) :D :D :D

Utklassar Jan Banan på MSN spel också, jag är SÅ grym!
Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0