- byta ut team talang mot kylskåp

Helgen är förbi :( buuuuuh!

Men den har varit bra! :D

FREDAG: I skolan lekte det och framåt åtta efter lite utflykter hamnade jag och Ida hos Oskar, Robin och Adam på läktaren i sporthallen för att se Nässjös damer spela innebandy ;) Sen kom FIlip och Calle me. Kändes nästan som förr faktiskt :) och Sara kom me ju ^^. Ha, ja, det var en liten upplevelse att se dom lira innebandy, men tjejer, jag tycker ni va bra :)

Efter det drog jag, Ida, Beac, Maggi och Karro vidare till Nattljud för att se Brinells musiktillägg leka med mikrofoner och instrument. Amanda, som vi va där för att titta på, va självklart bäst. Vilken jävla röst tjejen har! Efter lite bullar och snack hos Beac efter det hamnade vi hos mig. Jag, Maggi, Beac och Albin. Där hade humorn en hög nivå!
Albin;
- Gott är livet!
Beac:
- sa bonden. Grymt sa grisen!
Ja, åt bara det satt vi och skrattade som fan :P
och efter ytterligare lite snack säger Albin;
- Jag har också en pojkvän.. han heter Rolf.
Ja, som ni märker var det VÄLDIGT roligt, ha ;P Ingen humor har vi alls.

LÖRDAG: Efter en lugn morgon och lite stad med mor så övningskörde jag ut till Anneberg. Jag är grym - for sure! :) Där blev det Joakim, wie! Vi låg i soffan större delen av dan, avverkade ett antal tv-program :P. Framåt kvällen kom Ivan och efter ett tag var ett helt gäng annebergare där ;P. Haha, och ja, jag erkänner! Bönder är riktigt sköna ^^. Längesen jag skrattade så mkt som igår. Rylander är ett stort energipiller hela han :P Haha. Ja, herregud vad jag älskar folk som är så sjukt roliga utan att dom vet om det själva ;P

När vi väl kommit in från snön igen kollade jag och Joakim på film (muy bien ;), ha!). Fast mellan klockan två och kvart över tre var jag sambandscentral. Blir lätt så när Albin irrar runt i Spexhult ;P. Ha, tack för att du stod ut med att telefonen ringde hela tiden, Joakim :)
du är så otroligt underbar <3

SÖNDAG: Vaknade nångång och kunde inte somna om, så Joakim fick också va vaken :D Efter en promme med minihunden blev det frulle och jag utklassade mobilen i Joakims golfspel :D WOHO! Jag är SÅ grym :) 14.18 tog jag bussen hem och möttes av min härliga familj ;) Pappa tycker mest att vi är fula och fulla alldeles för ofta, mamma tar ut sin ilska på bänkarna och jag förstår inte hur fan jag hamnade i den här familjen? :P

Ska snart ner och städa och plugga med Landin :/ BUUUH!

Tack för den här helgen iaf :) <3 <3

Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: JoakimStrandh

Tack själv:). har varit jätte mysigt

2007-11-25 @ 17:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0