- är det backstreet boys eller window?

Heey!
Jao, gårdagen gick ganska fort. Vi va på kyrkogården.. Fortfarande riktigt overkligt att tända tre ljus istället för två. Jag saknar dig fruktansvärt mycket, farfar.

Efter det åkte jag och papi in till Jkpg. Hockeytime, HV71 - Brynäs. Pappa, som är brynäsfan in i benmärgen, ställer sig självklart upp och skriker som fan när Brynäs gör ett mål i första perioden. Dom blickarna vi fick var inte nådiga ^^ Men sen vann ju HV med 5-1, så det var nog rätt lugnt ändå :)

När jag kom hem så kom Becka hit. Vi hade lite panik för det här med utklädnad till Beacs fest, men vi drog på oss några soppåsar, förfestade med Vonda Shepard och sen var vi iväg! I esas bil mot Ida och sen till Spexan (tack för skjutsen, esa!)

Där ute vare massa folk och Kixz ägde upp dansgolvet! :D Ur högtalarna vare Spice Girls och Backstreet Boys all night long (förutom majslåten som kom då och då). Kixz kunde ALLA texter ^^ Det var grymt av henne! Och en stund när jag stod där och sjöng med i en gammal Backstreet Boys låt fick jag en sån där känsla av att jag är glad över att bo i Nässjö. Det var läskigt.

Åkte hem med Esa sen, va typ jättetrött. Vi drog en pizza innan vi la oss. Han sov här.
Idag blev det promme med Becka - fan vad glad jag är att jag har dig, Beckius! :D
& esa i massor.

Nu när jag kom hem så vare SJUKT varmt på rummet, kom på att fönstret var stängt.. har ju som sagt alltid det öppet för att jag älskar att sova när det är kallt förutom under täcket :D mihi :D

Imorgon är det skola, och jag har ångest. Buäh.
Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0