- annars somnar hon och kan inte sova

Jag måste P-L-U-G-G-A! Men ibland måste man ju ta en paus och buhu, I do it now!

Igårkväll när jag och Landin gjort klart geografin åkte jag och min älskade bror Albin in till jkpg och checkade bio! American Gangster blev filmen och den va sjukt bra!
Himla konstigt att se Denzel Washington som the bad guy bara, men woho! Värd att se - for sure!
Sen åkte vi hem i snöovädret och sladdade lite, näradödenupplevelse, haha!

Imorse fick jag och Landin gå till skolan eftersom snön va typ, massor :P När vi väl kom till skolan va vi dyngsura och arga, som alla andra i klassen. Speciellt Jörnling. Vi har engelska och Liliann står och pratar. Indundrandes kommer Jörnling.. han är inte tyst som man brukar va om man kommer 10min försent, drar ut stolen helt våldsamt och sätter sig och suckar högt. Alla börjar typ skratta och Adam säger;
- Men va fan, kolla vädret! Man kan ju för fan inte ens cykla..
- Trillade du?
- Jag såg ju inte ens vart jag åkte!
Haha, härlig start på dagen ;)

Resten av engelskalektionen gick åt till att försöka vara seriös med Kim, vilket inte är världens lättaste uppgift :P
På geografin redovisade vi och det gick brabra! Roligaste redovisningen var Jennifers och Fillans, helt klart. Erosion kan vara otroligt roande om man har en mogen klass ^^

Lunchen gick väl fortfort typ, satt mest och skrattade. Rickard hade fått en great feeling av vibratorn i hans mobil och diskussionen är igång. Så säger Becka:
- Han får väl skaffa sig en pojkvän..
Adam:
- Men dom vibrerar inte.
Becka, besviket:
- Nehe...
Ja, var otroligt mkt roligare än det låter :P

På matten somnade jag mest och vägen hem var det bara att halka runt. Vet inte hur många gånger jag och Landin trillade bara för att vi höll i varandra hårt som fan :P haha!
Kom hem, läste första kapitlet i aktiekunskapen och slocknade.. sov i 1,5h och nu MÅSTE jag plugga igen!

Puss fuckeros!/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0