- vilken svining verksamhet

Heeej! :)
Dagen har bara försvunnit, verkligen! Sovit i typ 3-4h och resten har jag försökt nöta in svenska ord.. varför ska man veta sånt här??!
reprimand, aversion, ratificera, streber?! Herregud, jag lär aldrig använda dom ändå :P

Skolan gick ganska fort, slängdes in i en redovisning på PL, gick förvånandsvärt bra. Cajsas kompis Anna förstod dock att jag var trött :D. DH ftw!
Sen lekte vi såklart, haha, satt i Mattis knä större delen av lektionen faktiskt (ja, det var leken liksom)^^

På företagsekonomin satt jag och somnade, smsade med Ivanhoe och viskade med Fillzor - åh, mys! :)
Sen vare matte men Chabbe dök aldrig upp så efter en kvart så gick vi (ja, vi trodde han dött eftersom han ALDRIG skulle komma försent, men sen visade det sig att han visst glömt tiden, ooooj!)

Jag och Fillzor vandrade hem till hennes lilla lägenhet iaf och åt mat. Åt pepparkakor också, Fillzors mum is the best! :) WIIIIIIE! Och så bekräftade hon att jag fortfarande är viktigare än Freddie :D
- Bro's before hoes.
HA :D BURNED!
you're the greatest fillan, jag älskar dig!

Företagsekonomi igen och hamnade i bibblan med Fillzor och Ivanhoe så det gick väl som det gick (rosen kom sen också so just imagine!)
På geografin lekte vi med stenar och Affe var off, like usual (ge mig en ny geografilärare - NU!)

Buhu, tog bort massa gamla sparade sms nyss och de som fick mig att skratta va självklart från Anders (skickade för typ 3-4 veckor sen ^^)

"Frågorna vi ställer oss ikväll om nässjös hetaste babe. Vad händer ikväll? Fest eller idol? Cider eller oboy? Familjen eller 'hormons-spralligakillar'? Vem förför hon? Blondin eller brunett? Hemma- eller bortamatch?... och nej, jag har inte tagit mina piller därför jag är så trög. Pusspuss skurk"

efter en lite galen natt från anders sida:

"Johanna, ska jag vara glad över att mina skickade sms inte sparades?"

Ne, nu ska jag väl plugga lite till och kanske sova en sväng, I need it for sure!
& det sjuka är att mamma kunde alla utom tre ord vi hade på svenskan. Snacka om mossig morsa! ;)

Puss/Johanna

JOAKIM STRANDH <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Karro

nej, han kallas ernst & går tekniktvåan i i dees klass :P

2007-12-05 @ 13:14:05
URL: http://nordiin.blogg.se
Postat av: fillzor

& jag älskar dig

2007-12-10 @ 22:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0