- vi är så incest

Oh yes, ännu en lyckad kväll med min älskade underbara klass ;)

Det var ungefär som vanligt.. Landin gjorde snöänglar på golvet, halva klassen satt i underkläder i vardagsrummet, några försökte sig på det omöjliga medan andra lärde sig häva dricka, vissa drog några fyllesamtal till fel personer och några försökte sig på olika sexställningar - again!

Det blev jäkligt många skratt och sjukt mkt galet ;P Men just därför jag älskar min klass och just därför vi har så förbannat jäkla roligt varje gång vi gör något!

Pigalle va också en höjdare och Albin visade ännu en gång vilken jävla underbar bror han är :D <3 <3

Saknade Joakim hela kvällen dock och jag tror alla fick höra det ganska många ggr ;P haha!

Tack SPB0609 för ännu en lyckad kväll! :)

Idag mår jag mindre bra, men får la skylla mig själv. Ska ringa Esa nu så vi kan firra företagsanalysen!
Puss!/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0