- vem är vem egentligen?

AKTIEKUNSKAPSTÄVLING!
Japp, mellan 9-15.35 satt vi med aktiekunskap idag ;) Jävlar vad grymma vi var :D, och vi hade rätt roligt till och från också. SLANTARNA FOR THE WIN! :)
Vi var seriösa, hade seminiarium och grejer, ha :D Lätt att vi slår Lag1 iaf.. Och Malin visar sin smarta sida när hon kommer in i UF-rummet efter toan;

- Det luktar sådär härinne..
- Va?
- Typ varmt.. JA! Men sådär som när man legat med en kille i sängen...
- VAA?! HAHA!
- Äh, ni fattar ju. Varmt.

När jag kom hem så städade jag rummet grym som jag är :D Och sov en stund ^^ Sen vid sjutiden kom Esa för att hjälpa med företagsanalysen. Blev faktiskt klar. WOHO :D tack tack tack för hjälpen esa! :)

Sen så snackade vi lite och nu pratar jag med Joakim i telefon. Du är underbarast! :)

Puss/Johanna
SPB0609 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0