- vad jobbigt att man kan göra fel

Jaop, igår fick klassen glädjebeskedet att det blir en klassferre ikväll ;). Haha.

Efter skolan åkte jag och Joakim hem till honom och hängde där hela kvällen :). Hälsade på Ivanhoe också en sväng som  va barnvakt :). Helt underbar kväll iaf, du är så otroligt bra Joakim :)

Imorse sov jag längre än honom, hee :D Och det blev typ jäs och mys hela morgonen tills det var dags att åka hem :(

Kom hem till en tom lägenhet. Och jaaa, jag älskar att vara ensam :D (med alla lampor tända ofc). Så nu skriker högtalarna ABBA-låtar ;). Ja, jag är 17 år 2007 och jag bara aaaavguuudar detta band :D

Ne, nu måste jag få i mig lite mat om jag ska klara den här kvällen ;)
För det vankas klassfest!!
Ska snart träffa Erika och sen drar vi vidare mot Becka för förförfest innan klassförfesten börjar och efter det Pigalle ;)
Jag & Sara ska lära klassen massa PL-lekar ;)

Ha en bra kväll gott folk, för det ska jag ha!
Puss/Johanna

Joakim <3 <3

Kommentarer
Postat av: JoakimStrandh

Johanna

2007-12-09 @ 12:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0