- jag glömde att lyssna

Gårdagen ägnades åt Harry Potter och Joakim :). Joakim visade äntligen sin smarta sida, haha!
Massa mys vare iaf och imorse tog jag bussen in till Nässjö för att ta tåget med Beac till Jkpg ;P

Blev en grymt bra dag, lite stressig och lite sjuk, annars så :). Hittade min nyårsoutfit iaf, efter mycket om och men ;P, haha. Eftersom vi stannade på a6 tills det stängde hann vi inte med 18.12 tåget hem, så Beac visade oss till claras, ett jättemysigt café. Där dödade vi två timmar innan vi kunde åka hem.
Rebecca, du är verkligen så jävla bäst! :) Vad skulle jag göra utan dig darling?

Nu ikväll var jag hos Beac, där vi tog hand om oss själva :). Grymt bra musik, tända ljus, rökelser, ansiktsmask och massage - kan man begära mer?

Nu är det tagg till nyår som gäller (och bli frisk såklart. Hostar snart upp hela mig liksom..)
Ska ringa Joakim en stund, dra fram Harry Potter boken och sen sova för att bli frisk! Heja mig!

Puss fuckers/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0