- han är såndär noobie

WEOHO! Dagarna försvinner lika fort som godiset i mitt rum liksom.. wiho, det är redan fredag imorgon! En vecka sen DH började.. BUUUH! Ge mig DH i flera upplagor - NU!

Spanskan försvann bara, helt sjukt :P Helt plötsligt började alla gå, fattade ingenting ^^
Information&layout går alltid så sjukt fort! Man hinner ju knappt börja :P
På engelskan lekte jag med Kimpa och Malle.. det var nice.

Sen efter skolan somnade jag (HELT SJUKT! Sover i typ 7-9h/natt och 3h/dag och ändå somnar jag hela tiin!). Ivan väckte mig med ringklockan. VI firrade mat, firrade fågelgrejs och datorn. Sen somnade han (men Ivanhoe, du är bäst ändå!) och Joakim kom :). VI hängde i soffan framför Idol tills det var dags för dom att ta bussen till Anneberg och dags för mig att gå till Kimpa!

Gjorde engelska där med Malle också, vi blev bjudna på cola och bullar :O Värsta generöst liksom. TACK KIMPA! Efter 2,5 h slitande kunde vi åka hem med en engelskaredovisning klar ;P. Går aldrig va seriös med Kim liksom.. Haha, kom hem för en timme sen typ.

Ringde Joakim en stund me.
Ihhh, du är så jävla underbar <3

Nu ska jag sova, duktig som jag är!
Pyss fuckeros! / Johanna

JAG SAKNAR DIG FILLZOR, KOM HEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0