- hallå spinken!

Oh yes, ännu en måndag har passerat ;P

På engelskan vare redovisningar, sen lite utskällning. Våran älskade engelskalärare tål inte att man klagar på mängden arbete.. buuuh!

Sen hade vi långlunch eftersom vi inte hade nån geografi. Nästan så jag saknade Affe! Jag och Landin drog till Casablanca iaf för en kebabtallrik. Haha, jag måste sluta va så tjock! I fredags vare pizza med Joakim, i lördags vare pizza efter Pigalle och idag :P Haha!

Matten gick fort också, Chaib är sjuk så vi skrattade mest, haha.
När jag kom hem somnade jag tills Joakim kom.
Det blev film, mys och massa snack - du är underbar!

Han trallade hem vid sju, då vare dags för kick&box!
Jäkligt härligt pass (Becka körde helt ypperligt dit, tack tack!) och vi körde helt slut på oss iaf! I slutet vare julstämning, hon som höll i det idag tände ljus i mitten, släckte ner och så körde vi stretching - sjukt mys! :)

När jag kom hem märkte jag att mami va på julferre! SHIET! Mina toast liksom! Men jag firrade egna, dom blev precis klara så nu sitter jag i köket (tacka gudarna för laptop ;P) och äter :D

Imorgon blir det aktietävling hela dan (kameran slinker nog me så håll utkik på bdb ;P), träning och sen företagsanalysen med esapesa, ja, den ska va inlämnad snart ju, buuuuh!

Puss fuckeros! / Johanna

Jag saknar dig, farfar...

och nu undrar jag bara varför jag förträngt det.
varför jag skjutit upp tårarna.
varför jag har gjort som jag gjort.
för om jag gråtit mer tidigare,
förstått tidigare
och insett vad som skulle komma.


hade det varit lättare nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0