- fy fan vad syndigt

Jaop, så var ännu en söndag förbi :P

Har inte mått så bra, men man får väl som sagt skylla sig själv. Esa kom hit och hjälpte mig med företagsanalysen. Fan vad mycket det är att göra på den alltså.. TACK iaf :) Jättesnällt!

Åkte ut och övningskörde lite med mami också, wiie, jag är grym på att parka nu alltså ;)

Sen snackade jag med Joakim i telefon, ihh, du är så otroligt underbar!
Albin kom och fjäskade till sig att jag skulle me till Hemköp så jag ställde! Det gjorde Anton också så vi drog ner allihop och köpte godis :D

Nu sitter jag här och är mest tjock faktiskt..

SPB0609 - inget slår er!

Puss/Johanna

Joakim Strandh <3, du gör mig lycklig!

Kommentarer
Postat av: JoakimStrandh

Du gör mig lycklig

2007-12-09 @ 22:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0