- en kompis till torleif

Ouh, förlåt förlåt! Har varit sämst i helgen på att uppdatera.

FREDAG: Som sagt, efter aktiekunskapen stack jag och papi ner till stan för snabb julklappsshopping. Jag och papi är kända för att klara av det vi ska göra snabbt ^^
Så på under 50min hittade vi 6 julklappar till mami :D
Sen skjutsade han mig ut till Anneberg. Wiiiie, där blev det mys med Joakim och sen Fifanight hos Ivanhoe med ett pack ^^. Det var nice nice och åkte hem tidigt för tidig uppgång på lördagen :P

LÖRDAG: GIck upp 07.30 och 08.30 började jag jobba med Landin ;P Vi stod på torget och va tomtar i en het utstyrsel (haha!). Stod där till fyratiden men jobbade vidare till fem. Woho, sicken dag! Emma Landin, du är great!
När jag kom hem, kom Joakim. Vi tog en promme till Benny (hans bror) och gick rakt in i himmelriket :D filmer, filmer, filmer, filmer, filmer! Åh, ge mig <3.
Vi fick med oss tre hem iaf, en påse godis (ja, nästan ett kilo^^) och en cola från hemköp ;P. Det blev en myskväll i soffan och två av filmerna. Finns inte ord för hur underbar du är, Joakim <3. Somnade lite efter elva, så Joakim fick titta på Kalle Anka ;P Ha, förlåt, men 8h som tomte tar på krafterna ^^

SÖNDAG: Vaknade bredvid Joakim, så morgonen gjorde hela dagen ;). Vi tittade på den tredje filmen och åt godis till frulle ^^. Efter det blev det lite Bonde söker fru innan han åkte hem :(.
Jobbade, pluggade och checkade lite allt möjligt innan Ivanhoe kom och gladde mig med sitt sällskap ;). Vi nötte lite företagsekonomi och snackade massamassamassa! Du är great! :)

IDAG: Skolan gick fort, hade bara två lektioner. Mourad körde på hårt på geografiredovisningen;
- Jordens levande orgasmer..
Skulle det varit organismer? ;)

Kom hem, somnade, somnade, somnade :P. Pluggade lite och somnade igen ^^. Vid femtiden kom Fillan, vi pluggade seriöst i 2h och 45min. Har aldrig hänt innan.. får väl se hur provet går.. :P
När hon gått kände jag att det var dags för lite tankeskildring och lite träning. Stack ut för att springa.

Det finns inget bättre än att känna benen gå av sig själva.
Att sakta ner och känna hur flåset går ner fortfortfort,
och veta att man har så jävla mycket att ge!
Jag älskar löpning.

Nu ska jag sova, i en godispåse!
och jag saknar Joakim :( det suger!
Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: Iváno

ja, att sakna den jäveln kan inte va kul.

2007-12-19 @ 17:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0