- du ser ut som en jamaica

Heeej! :)
Igår kom Ivanhoe för lite tidsfördriv tills hans buss gick. Vi snackade och sådär - alltid lika bra! :D
Är otroligt glad att du är min vän, Ivan! :)

När han gått kom Beac hit, och tjejen känner mig :P. Hon hade med sig godis, chips och Pucko :D ÅHHH <3 <3. Julklappsbyte blev det med. Fick presentkort på Godislagret (sa ju det, hon känner mig :D) och ett otroligt fint och symboliskt armband :). Du är bäst, honey <3

Kvällen gick åt till julmys och film, sen sov vi i min säng :). Efter en frulle imorse gick vi på långpromenad (känner mig så jäkla hurtig :D)
Efter det blev det mormor och att hjälpa till där. Imorgon kommer ju hela Arin-släkten dit ;P. Åhh, vad jag älskar julen!

Snart blir det mat och städa lägenheten, fyyy, jag hatar det där jobbet. Men ja :)

OCH EMILIA KOMMER HEM IDAG :D :D :D - LYCKA! :)

Sen blir det till att fortsätta med traditionerna ;)
Ha det great!
Puss/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0