- druckit coffee och snackat kofi annan

Ouh, dagarna bara försvinner.. som alltid..
Onsdagar är nice! Ingen aktiekunskap idag så direkt på spanskan! Hände inte så mkt där, som vanligt.. Kändes lite som förr, vi pumpade Jenny på detaljer ;)

Sen vare lunch (ÅHHH, pasta och skinksås :D <3 <3) och en promme med Ivanhoe till brevlådan. Jag är så sjukt glad att du är min vän! :)

På idrotten dansade vi, ja, med vår klass går ju allt galant ;) Och vi har världens skönaste idrottslärare.. alla i klassen drog upp sina shorts så ja, det blev riktigt riktigt fult helt enkelt. Efter ett tag säger Mangan;
- Nee, jag känner mig inte riktigt som en i gänget nu faktiskt..
och drar upp sina byxor. HA!
Kim va bäst på att bugga - for sure! Helt sjukt, han kunde massa olika steg :P
SPB0609 <3 <3 <3

Svenskan gick fort.. och snart var jag hemma ^^
Då kom Jocke en stund.. åhhh, du är så jävla underbar! Jag är galet kär i dig :)
Sen blev det Jkpg med mor min.

Julklappsshopping ;) Nu är jag klar med alla förutom mormor och mamma ;P Köpte ett par otroligt fula skor också.. men vafaen, jag kan inte ha stövlar och jag kan inte ha klack så ja. Inte alltid man går runt med silverskor ;)

Nu ska jag plugga lite och sova.
Hoppas ni haft en bra onsdag, gott folk ;)

Puss/Johanna

p.s. ni är välkomna på inflyttningsfest i sthlm om några år.. det ryktas om att världens bästa oboybartender och världens bästa oboydrickare ska flytta ihop ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0