- DREAMHACK WINTER 2007

Slut :/

Ja, sista natten blev väl mest en stor jävla dimma faktiskt. Kommer egentligen inte ihåg så mycket. Spelade kort med Crick, Jenny och Oscar iaf. Var mest trött så satt och skrattade åt det mesta. Tacktacktack för att ni höll mig uppe för om jag somnat så hade jag lätt inte vaknat på flera dar! Hade otroligt roligt iaf :)

Hmm, sen vare nog mest ett stort jävla trötthetssyndrom. Va ute och gick med skåningar iaf, härlig humor har killarna och en grymt härlig dialekt, jag försökte mig på den och lyckades :D Jag är så grym! På typ allt liksom.
tack :)

Efter en stor kram av Oscar, ett coolt hejdå till skåningar och letande efter crick o co. gav jag upp jakten för ett hejdå till dom och satte mig i bilen med cajsa. Ännu ett Dreamhack är slut och det är lika jävla tråkigt varje gång. Nästa stopp blir DHS08, for sure! Jag mår så sjukt bra på DH! :)

Iallafall, kom hem och sov några timmar innan Joakim kom hit, wiiiiie! <3 Gick ner på julskyltningen ett tag med tjejerna! Det var nice. Sen blev det glögg och en film jag inte såg. Sömnbrist kallas det ^^.
du är så otroligt underbar <3 jag är förbannat kär! :)

Idag, haha, sån jävla dag :P. Först får Landin punka, byter cykel. Efter halva vägen hoppar kedjan så vi får gå i spöregn - kul liv! När vi väl kommer till engelskan så står det en lapp;
- Gå inte in, vi håller tal.
Så vi satt utanför med momo och Erika. När dom väl kommer ut äre dags för arbete med EmoKim och Malle. Vi lekte kurragömma istället.

På geografin blev det mest skratt typ.. affe visar sin humoristiska sida (this one is for you, erika, my dear!):
- AFFE! Jag fattar ingenting!
- Nehe? Ne, men det visste vi redan..
Tack Alf :)

Bästa från Landin också:
- MEN! Jag gör det inte med mig själv, jag gör det med byxorna!

Sån jävla lektion blev det ^^

Sen vare lunch och jag ville hem och sovasovasovasovasova! :(
Men matte först och det var helt klart den sjukaste mattelektionen jag varit på :P
Chaib va på sånt jäkla humör ^^. Han skrattade bort hela lektionen, jag fattade ingenting! Jag somnade tre gånger iaf, starkt jobbat!

Nu ska jag sova innan jag sätter igång med den där svenskan.. :/
TACK FÖR ETT GREAT DREAMHACK, ännu en gång :) bilder finns såklart på bilddagboken. JUANA :)

http://www.youtube.com/watch?v=EUYVYdlxBz0    - hur kan man inte vilja åka tillbaka? :)

Puss fuckers! / Johanna

Kommentarer
Postat av: Jenny Kullin

Tack för en rolig helg ;D
Kul att umgås med någon tjej också. Blir ju så jävla mobbad, Men du om någon förstår vad jag menar ;) hahaha

2007-12-03 @ 18:27:02
URL: http://jennykullin.blogg.se
Postat av: JoakimStrandh

Du är så sjukt bra johanna

2007-12-03 @ 21:48:10
Postat av: karolina

affe? HUMOR? ppfffft, de va mer än jag visste ...

2007-12-04 @ 07:20:46
URL: http://nordiin.blogg.se
Postat av: Johanna

Jenny Kullin: Tack själv :) OJA, jag vet exakt hur det känns ;) Vet bara hur det var att umgås med Crick, Kim och Jimi själv. Haha, så jag ställer alltid när du vill dela bördan ;)

JoakiamStrandh: DU JA

2007-12-04 @ 21:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0