- DREAMHACK WINTER 07

SISTA NATTEN PÅ DREAMHACK ÄR ALLTID DEN BÄSTA!

Ja jävlar, helt sjukt vad folk är taggade nu.
Det märker man när man hör ett avlägset
HAAAAAAALLÅÅÅÅÅÅ
och två sekunder senare är hela jävla hallen fylld av
HAAAAAALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
- äre inte UNDERBART?! :)

Och bättre blir det när en typiskt DH-låt börjar
och 5000 datanördar (som det sitter i d-hallen)
börjar klappa händer.

JAG ÄLSKAR DET HÄR :)

min granne skrämmer mig dock
han tittade på en fralla som att det var gud
sen åt han upp den på 3s.
hans kompis blev nog lika chockad som jag.
- vafaen, hur fort åt du den?
- jag har inte ätit sen igår morse!!

lite oroad för mina sms också..
har tömt inkorgen varje dag i en månad nu (ibland två!)
min inkorg ska tömmas vid ungefär 115sms..
fattar ni att jag skickat fler än 3000sms senaste månaden..?

massa skåningar överallt,
så vi försöker härma.
jan är bäst;

Jan J säger:
å fy faan
Jan J säger:
Sitter 2 skåningar till höger om mig som gurglar lite då och då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0