- DREAMHACK WINTER 07

OKEJ! vart försvinner dagen? va va va?
Badet va great, like vanligt. Sen blev det hunger hunger hunger!
Kidnappning, Beac kom och albin gick.

Flipp här och där, film och lite annat.
Har sovit en timme hittills, och jag är så jävla grym på allt!

Tog en tur med Anders och far också, det var grymt.

Börjar bli orolig för mitt smsande.. i ungefär en månad nu har jag tömt min inkorg en gång om dan (ibland två!!). Min inkorg ska tömmas när det är ca 115 sms i den. FATTAR NI HUR MKT SMS JAG SKICKAR??! GUUUUD.
Haha, ursäkta mig, är på sånt sjukt flipphumör!

börjar ångra att datorn lagades till min granne
han skriker alldeles för mkt.
- FÖR FAN! JAG RAKAR AV DITT HÅR NÄR DU SOVER OCH STOPPAR DET I DIN NÄSA!
yummie! :)

Lite kidnappning igen.. av Oscar och Crick (som numera är grymmast på att skrämmas, dom jävlarna!)
Mer jolt - mer koffein!

jag klarar den sista natten också.
fan vad rutinerat!
dom som sover är dock orutinerade.. jävla idioter.
PYSSSSS!

&pusspåcajsbeac&linn, ni är så gooooosiga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0