- DREAMHACK WINTER 07

Ouh, nu är natten förbi också!
Efter att Jocke åkt hängde jag lite typ ^^
Besökte Monkans dödsplats med Cajsa. Alla julstressade ovetande sprang förbi.
VART ÄR VÄRLDEN PÅ VÄG?!

Sen drog jag iväg med Oscar och Crick en sväng.
Nånstans mitt i Mario-spelandet började dom kalla mig Mikael.. HMM!
Iallafall, vi var sämst.
Och så jäkla trötta så varenda gång nån dog låg alla och skrattade, haha.

Tillbaka till hemmet, datorn! :)
Kollade lite film och sisådär, wiiie!
Vid 3 inatt, efter att jag varit vaken i 41timmar bestämde jag mig för att sova.
Tittade på klockan 03.22 och la mig ner på kudden.
Vaknar av att någon skriker i mitt öra:
 - DET BRINNER!!!
Det visar sig vara Oscar och runtom står Crick, Jenny och Sebastian.
Jag blir kidnappad och inte förrän ute i gången fattar jag att jag inte sover längre ^^
Kollar på klockan. 03.35. TACK FÖR DOM 10 minutrarna!

Trött som fan vandrade vi runt och hamnade på ett golv med en kortlek.
Neger&president, jag var grymmast, lätt! ;)
Efter en tripp till Statoil och en korv kl 06.00 vandrade jag tillbaka till min plats.
Filmtittande tills jag somnade.
Sov i en timme ungefär och fan, nu är man vaken igen.
46timmar - 10min blev det i sträck. Buh för mig!

Kommer nog inte sova nåt mer det här dreamhacket, så slår ju antagligen DHS06 då det faktiskt blev två timmars sömn ;)

Nu blire snart bad! Hurray för oss!
R.I.P MONKAN!

Puss fuckers!/ världens tröttaste johanna - for sure!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0